پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

مشکلات اصناف چهارمحال و بختياري بزودي برطرف مي‎شود

کد خبر: 53060 تاریخ انتشار: 1398/09/16
نمایش: 2357
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي مديريت هرچه بهتر بازار و رفع مشکلات و دغدغه‌هاي فعالان صنفي استان به زودي نشستي با مديران دستگاه‌هاي مربوطه برگزار و راهکارهاي رفع اين مشکلات بررسي مي‎شود.

اقبال عباسي روز شنبه در نشست با  فعالان صنفي که در اتاق اصناف شهرکرد برگزار شد، افزود: اصناف در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادي قرار دارند و نقش آن‌ها در بي‌اثر کردن تحريم‌ها بسيار مهم است.

وي ادامه داد: اتحاد و همبستگي مردم در شرايط کنوني که کشور با تحريم‌هاي ظالمانه رژيم سلطه مواجه است، باعث عقب‌نشيني دشمن شده و ضروري است تا اين وحدت و انسجام بيش از پيش تقويت شود.

عباسي با اشاره به اعتراضات اخير کشور و اقدام دشمن براي فتنه‌انگيزي در اين اعتراضات در آسيب زدن به نظام، تصريح کرد: هرچه فشارها و تهديدهاي دشمن بيشتر شود، مردم نيز بيشتر به سمت تقويت وحدت و انسجام ملي حرکت مي‌کنند و اين امر باعث شده روز به روز ثبات سياسي و اقتصادي در کشور افزايش و مسير رفع مشکلات هموارتر شود.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در شرايط خاص امروز همه ما وظيفه داريم حل مسائل و مشکلات مردم را با جديت پيگيري و در جهت برآورده کردن انتظارات عمومي حرکت کنيم.

عباسي، با قدرداني از تلاش‌هاي اصناف در جهت تامين مايحتاج مردم گفت: اصناف و بازاريان تحت هر شرايطي، از سنگر اقتصاد مقاومتي حفاظت کرده‌اند و اميد است با استمرار اين تلاش‌ها، از شرايط سخت امروز نيز با سربلندي عبور کنيم.

وي با تاکيد بر رفع مشکلات بازاريان و اصناف استان، اظهار داشت: در همين راستا در نشستي ظرف يک هفته آينده با حضور نمايندگان اصناف و تعدادي از مديران مرتبط از جمله امور مالياتي، بيمه، تعزيرات، صنعت معدن، تجارت و جهاد کشاورزي مشکلات موجود را بررسي و براي رفع آن چاره‌جويي مي‎شود.

عباسي افزود: اگر مشکلات در استان قبال رفع بود که در سريع‌ترين زمان ممکن آن را برطرف مي‌کنيم اما اگر اختيارات لازم در استان وجود نداشت آن را براي تعيين تکليف به تهران ارجاع مي‎دهيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت‌هاي استان در راستاي رونق کسب و کار، تصريح کرد: چهارمحال و بختياري استان محرومي نيست بلکه داراي ظرفيت‌هاي بيشماري در حوزه گردشگري، کشاورزي و دامداري است که مي‌تواند در رونق اشتغال موثر واقع شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07