پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۴۹ نقطه حادثه‌خيز در چهارمحال و بختياري شناسايي شد

کد خبر: 63090 تاریخ انتشار: 1398/09/20
نمایش: 2230
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به موقعيت اين استان گفت: در محورهاي مواصلاتي استان بيش از ۴۹ نقطه حادثه خيز شناسايي شده است.
مجيد نظري روز چهارشنبه در رزمايش طرح زمستاني استان، با  اشاره به اينکه در استان ۳ هزار و ۷۰۰ کيلومتر جاده وجود دارد، گفت: ۲۶۰ کيلومتر از جاده‌هاي استان بزرگراه و ۸۱۶ کيلومتر راه اصلي،۲۹۰ کيلومتر راه فرعي و مابقي راه شوسه و درون شهري است.

وي با تاکيد بر سخت گذربودن محورهاي مواصلاتي استان اظهار داشت: براساس برنامه زمانبندي سالانه ۱۰ نقطه حادثه خيز استان ايمن‌سازي خواهد شد.

به گفته وي، در استان ۳۴ دوربين ثبت تخلف در جاده‌ها نصب شده است که از اين تعداد ۱۸ دوربين فعال و مابقي نياز به تعميرات دارد.

نظري اظهار داشت: در سطح شهرها نيز ۲۷ دوربين نظارتي نصب شده که ۲۵ دوربين از اين تعداد فعال است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي سالجاري تا پايان آبان ماه تصادفات در محورهاي برون شهري ۸ درصد،آمار کشته‌شدگان تصادفات ۱۷ درصد و  جرحي ۲ درصد و مجروحان ۵ درصد کاهش داشت.

وي اظهار داشت: در حوزه درون شهري نيز در تعداد متوفي ۲۶ درصد کاهش و جرحي ۶ درصد کاهش در سطح استان داشتيم

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري، در ادامه با اشاره به بارندگي ابتداي سالجاري در استان افزود: با توجه به آمادگي و تعامل خوب دستگاه‌هاي امدادي، انتظامي و مردم در اين بارش ها هيچ گونه خسارت جاني در استان داشتيم.

نظري اظهار داشت: اين استان در بارندگي فروردين ماه سالجاري چهارمين استان پربارش کشور بود، که ۶۰۰ ميليارد تومان خسارت در حوزه‌هاي مختلف به استان وارد شد.

به گفته وي، در سال زراعي جاري نيز نزديک ۱۲۱ ميليمتر بارش در استان ثبت شده که نسبت به مدت سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وي به پيش بيني هواشناسي در خصوص بارندگي‌هاي پيش‌رو افزود: با فعال شده قرارگاه کاهش تصادفات و همچنين تعامل و همکاري بين دستگاه‌هاي مختلف اميد است کمترين خسارت را داشته باشيم.
 
طرح زمستاني امسال ۱۱۹ پايگاه با فعاليت ۴۳۷ خودروي امدادي و انتظامي و فعاليت يکهزار و ۱۳ نفر از از امروز ۲۰ آذرماه آغاز و تا ۲۰ اسفنماه سالجاري ادامه دارد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07