پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ميز خدمت الکترونيکي در استانداري چهارمحال و بختياري راه‌اندازي شد

کد خبر: 63124 تاریخ انتشار: 1398/09/29
نمایش: 2545
اخبار
ميز خدمت الکترونيکي با قابليت ارائه خدمات شناسنامه‌دار در محل استانداري چهارمحال و بختياري راه‌اندازي شد.

عاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري روز جمعه در خصوص مزاياي راه‌اندازي اين سامانه الکترونيکي به خبرنگار ايرنا گفت: تسهيل خدمات‌رساني، تکريم ارباب رجوع، ارتقاي سطح رضايت‌مندي مردم و افزايش ميزان اعتماد آنها به دستگاه‌هاي اجرايي از مهمترين اهداف راه‌اندازي ميز خدمت الکترونيکي است.

ليلا محمديان افزود: پيگيري‌هاي لازم براي الکترونيکي کردن تمام خدمات در قالب ميز خدمت الکترونيکي براي سهولت در پيگيري درخواست‌ها و مشکلات مردم در دستورکار قرار گرفته است.

به گفته وي، ارائه خدمات به موقع و مناسب به مردم از طريق سامانه‌هاي الکترونيکي و قابل دسترس از طريق وب و دستگاه‌هاي ارتباطي هوشمند از طريق ميز خدمات الکترونيکي انجام مي‌گيرد و علاوه بر آن ارباب رجوع مي‌تواند پيگيري مکاتبات خود را از طريق وب کيوسک‌هاي ذکر شده انجام دهد.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: کاهش چرخه زمان رسيدگي و انجام درخواست‌ها از نخستين تماس مراجعان به ميز خدمت، مديريت و کنترل اثربخش امکانات فناوري اطلاعات و ارتقاي مديريت پيشگيرانه مسائل و رويدادهايي که تعداد درخواست آنها از سوي کاربران و مراجعان بالا است از ديگر مزاياي راه‌اندازي ميز خدمت الکترونيکي به شمار مي‌رود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07