پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

شهادت سردار سليماني وحدت جهان اسلام را رقم زد

کد خبر: 63233 تاریخ انتشار: 1398/10/14
نمایش: 2342
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اگرچه جهان اسلام در سوگ شهادت سردار سليماني عزادار است، اما اين شهادت سبب شد تا مسلمانان بار ديگر متحد و همدل در برابر استکبار جهاني بايستند.
اقبال عباسي روز شنبه در آيين بزرگداشت سردار شهيد حاج قاسم سليماني در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) شهرکرد افزود: سردار سليماني در عين حال که از منافع ملي ايران در خارج از مرزها حمايت مي‌کرد، حامي شيعيان و مسلمانان آزاديخواه دنيا نيز بود.

وي صداقت و شجاعت سردار سليماني را از ويژگي‌هاي شاخص اين فرمانده بزرگ اسلام برشمرد و گفت: سردار سليماني با شخصيت کاريزما و محبوبي که در نزد مردم داشت همواره مي‌کوشيد تا  بين همه اقشار و اقوام مردم همدلي و صميميت ايجاد کند.

عباسي با اشاره به اينکه سردار سليماني تئوريسين بزرگ عرصه بين‌المللي به شمار مي‎رود، اظهار داشت: قدرت ايمان، روحيات و توانمندي سردار سليماني سبب شد تا استکبار اقدام به ترور اين شخصيت بزرگ ملي و بين‌المللي کند.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: سردار سليماني با شهادت زينب‌وار خود بار ديگر اسلام و انقلاب اسلامي را احيا کرد و امروز همه جهان شيعه و ايران اسلامي از تمامي اقشار و رده‌هاي سني يک صدا آرمان‌هاي اين فرمانده بزرگ را سر مي‎دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06