پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۳۵۱ ميليارد تومان تسهيلات مشاغل روستايي در چهارمحال و بختياري جذب شد

کد خبر: 63255 تاریخ انتشار: 1398/10/18
نمایش: 2404
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي اجراي طرح مشاغل پايدار روستايي و عشايري در استان تاکنون ۳۵۱ ميليارد تومان اعتبار در اين حوزه جذب شده است.
الله‌کرم نصيري روز چهارشنبه در جلسه کارگروه کارشناسي اشتغال اين  استان، اظهار داشت: طرح مشاغل روستايي و عشايري از طرح‌هاي مهم دولت در مهار نرخ بيکاري است که در استان نتايج مطلوبي به همراه داشته و تداوم آن مي‌تواند زمينه رونق توليد در روستاها و بخش هاي مختلف را فراهم کند.

وي ادامه داد: در قالب طرح مشاغل پايدار روستايي و عشاير ۴۳۱ ميليارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شد که از اين ميزان بيش از ۳۵۱ ميليارد تومان در سيستم بانکي مصوب شده و در حال پرداخت به متقاضيان است.

نصيري با تاکيد بر نظارت بر اجراي صحيح طرح‌هاي روستايي خاطرنشان کرد: با بررسي‌ها انجام شده و نظارت گروه‌هاي کارشناسي  انحرافاتي در  اين طرح در استان در بخش دام وجود دارد که مغاير با تعهدات متقاضيان بوده و با اعمال محدوديت قابل پيشگيري است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري، همکاري بانک‌ها در پرداخت تسهيلات بانکي به متقاضان را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: با توجه به حجم بالاي تسهيلاتي که براي استان در نظر گرفته شده جذب به موقع اين تسهيلات و عملکرد مطلوب استان مي‌تواند تسهيلات بيشتري را به استان اختصاص دهد.

نصيري افزود: انتظار مي‎رود تمام تسهيلات جذب شوند و براي تحقق برنامه اقداماتي نظير افزايش سهم کشاورزي،  ايجاد ساز و کار براي رفع محدوديت‌ها در خصوص ارائه تسهيلات به مددجويان کميته امداد و تلاش براي ثبت تقاضاها خارج از موعد را در دستور کار قرار داده‌ايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07