پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اطلاع‌رساني به موقع مانع از بروز تخلفات انتخاباتي مي‌شود

کد خبر: 63263 تاریخ انتشار: 1398/10/21
نمایش: 2566
اخبار
مديرکل سياسي و انتخابات استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اطلاع‌رساني به موقع مانع از بروز تخلفات انتخاباتي مي‌شود، گفت: در همين راستا اطلاع‌رساني به موقع، دقيق و شفاف در دستورکار قرار گرفته است.

سعيد صالحي روز شنبه در کميته سياسي و امنيتي ستاد اطلاع رساني چهارمحال و بختياري افزود: مديريت فضاي مجازي يکي از مهمترين راهکارهاي مقابله با شکل‌گيري شايعات و تخلفات انتخاباتي است که در همين راستا مي‌توان با اطلاع‌رساني به موقع، شفاف و جامع مانع از بروز شايعات و شبهه‌افکني‌ها در سطح جامعه شد.

وي افزود: در خصوص پيشگيري از تبليغات زودهنگام داوطلبان و يا تخريب‌هايي که عليه نامزدهاي به راه افتد، ضروري است تا علاوه بر برگزاري نشست‌هاي توجيهي با داوطلبان، فضاي حقيقي و مجازي استان به خوبي رصد و تخلفات شکل گرفته گزارش شود.

صالحي، رصد تبليغات سوء مخالفان و معاندان نظام به ويژه در فضاي مجازي را از ديگر ضروريات اين حوزه برشمرد و گفت: مخالفان نظام با هجمه‌هايي که عليه نظام به کار گرفته‌اند، درصدد کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات هستند که با مديريت صحيح افکار عمومي و رصد فضاي مجازي مي‎توان مانع تحقق اين اهداف شد.

مديرکل سياسي و انتخابات استانداري چهارمحال و بختياري در ادامه از اهتمام اين کميته براي شناسايي و تبيين شبهه‌هاي هاي انتخاباتي خبر داد و گفت: اين مهم با کمک معاونت سياسي سپاه انجام مي‌گيرد و از طريق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07