پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار:

تلاش در راستاي جهاني سازي مکتب شيعه و مهدويت و فرهنگ انتظار يکي از مهمترين برنامه هاي فرهنگي است

کد خبر: 73309 تاریخ انتشار: 1398/11/01
نمایش: 1890
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست هماهنگي اجلاس استاني ياوران ولايت، مهدويت و انقلاب اسلامي گفت: تلاش در راستاي جهاني سازي مکتب شيعه و مهدويت و فرهنگ انتظار يکي از مهمترين برنامه هاي فرهنگي است که بايد در مناسبت‌هاي مختلف مورد توجه قرار گيرد.
جعفر مرداني با تاکيد بر ترويج و آموزش سبک زندگي مهدوي تصريح کرد: با بهره‌گيري از متون ديني و تاسي از سيره و زندگي شهدا و سيره ولايت فقيه مي‌توان بخوبي اين مهم را محقق کرد.
 
وي در ادامه با اشاره به برگزاري اجلاس ياوران ولايت، مهدويت و انقلاب اسلامي در استان، اظهار داشت: اين برنامه از اهميت بالايي برخوردار است و مي طلبد همه دستگاه ها و ادارات براي برگزاري هرچه بهتر آن همکاري و هم افزايي داشته باشند.
 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: ضروري است تا براي هريک از دستگاه هاي استان وظايفي تعريف و تدوين شود تا در روز 20 بهمن زمان برگزاري جشنواره شاهد برگزاري يک اجلاس درخور و شايسته نام آن در استان باشيم.
 
مرداني تصريح کرد: برگزاري اين اجلاس در دهه فجر فرصت مغتنمي در جهت تبيين اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است که همزماني آن با مراسم چهلمين روز شهادت سردار قاسم سليماني مي‌تواند در ترويج فرهنگ مقاومت و ايثار و شهادت نيز نقش موثري ايفا کند

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06