پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اصول شهرسازي به درستي و با تكيه بر مصوبات شوراي عالي شهرسازي عملياتي شود

کد خبر: 73320 تاریخ انتشار: 1398/11/02
نمایش: 2048
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري:اصول شهرسازي به درستي و با تكيه بر مصوبات شوراي عالي شهرسازي عملياتي شود و نبايد اين اصول را به دليل درآمدهاي گذراي شهرداري فدا كنيم.
استاندار چهارمحال و بختياري روز چهارشنبه در جلسه کميسيون ماده پنج استان، رعايت حقوق شهروندي و آرامش زندگي مردم را در تغيير کاربري شهرسازي مهم ارزيابي کرد و گفت: با رعايت دقيق و کارشناسي ضوابط معماري و شهرسازي، بايد رفاه و آرامش شهروندان نيز رعايت شود.

اقبال عباسي  با تاکيد بر حفظ سرانه فضاي سبز شهرها در استان گفت: تغيير کاربري زمين هاي شهري نبايد موجب کاهش سرانه فضاي سبز و نامتعادل کردن معابر عمومي شود.

وي تصريح کرد: بايد  اصول شهرسازي به درستي و با تكيه بر مصوبات شوراي عالي شهرسازي عملياتي شود و نبايد اين اصول را به دليل درآمدهاي گذراي شهرداري فدا كنيم.

استاندار با تشريح فرآيند فروش املاک دولتي تاکيد کرد :دستگاه هاي دولتي نمي توانند املاک خود را بدون تصويب در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان به فروش برسانند.

 در اين جلسه افزايش عرض معبر خيابان شيخ بهائي هفشجان تصويب و با تفکيک مواردي از اراضي در شهرهاي هفشجان و سامان با کاربري مسکوني نيز موافقت شد.

همچنين با جابجايي کاربري هاي مذهبي و درماني واقع در سايت مسکن مهر شلمزار موافقت شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07