پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

بيمارستان بروجن با حضور يکي از مقام‌هاي ملي افتتاح مي‌شود

کد خبر: 73436 تاریخ انتشار: 1398/11/21
نمایش: 1971
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي و ياد و خاطره سردار شهيد سپهبد قاسم سليماني گفت: مشکلات بيمارستان بروجن زودي رفع مي‌شود و اين طرح مهم با حضور يکي از مقام‌هاي مهم ملي افتتاح خواهد شد.

اقبال عباسي روز دوشنبه همزمان با دهمين روز دهه فجر سال‌جاري در آيين بهره‌برداري همزمان از طرح‌هاي شهرستان بروجن در سالن سراي‌مهر بروجن تاکيد کرد: معاون هماهنگي امور استاندار چهارمحال و بختياري و رييس سازمان مديريت وبرنامه‌ريزي استان، نسبت به تامين اعتبار براي تکميل زيرساخت‌ها و آسفالت جاده بيمارستان بروجن اقدام کنند.

وي افزود: پس از تامين اعتبار، اداره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري و يا شهرداري بروجن نسبت به زيرسازي و آسفالت اين جاده اقدام لازم را انجام دهند.

عباسي تاکيد کرد: در دهه فجر سال‌جاري ۳۰۷ طرح در چهارمحال و بختياري با ۴ هزار و ۳۶۰ ميليارد ريال اعتبار ملي و استاني  و ۲ هزار و ۸۸۰ نفر اشتغال‌زايي افتتاح، بهره‌برداري و کلنگ‌زني مي‌شود.

وي افزود: ۹۰ درصد زيرساخت‌هاي چهارمحال و بختياري بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران ايجاد شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: استکبار جهاني براي جلوگيري از موفقيت و خدمات‌رساني انقلاب اسلامي ايران به مردم در طول ۴۱ سال گذشته توسئه‌هاي زيادي را طراحي و اجرايي کرد.

وي يادآور شد: دشمن علاوه بر تلاش‌هاي فراوان براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي اما هيچ‌گاه نتوانست در اين راه موفق شود.

وي گفت: مردم ايران با ايستادگي در برابر اين تحريم‌ها و توطئه‌هاي استکبار جهاني هيچ‌گاه در برابر دشسمن کمر خم نکردند.

عباسي تصريح کرد:در خصوص کمک به مووسسه سراي‌مهر بروجن به دليل اهميت کاري آن و زحمت خيران مبلغي از اعتبارات استاني اختصاص مي‌يابد.

وي يادآور شد: خيران هم‌پاي دولت، خدمات بسيار مطلوب و قابل توجهي را به مردم و نيازمندان ارايه مي‌دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فرارسيدن ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور دشمن‌شکن تمامي قشرهاي مختلف مردم و مسوولان در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن سال‌جاري مشت محکم ديگري بر ايادي و ياوه‌گويي‌هاي استکبار جهاني است.

وي با اشاره به دوم اسفند روز برگزاري انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم ايران و چهارمحال و بختياري با حضور گسترده خود در پاي صندوق‌هاي راي بار ديگر وفاداري خود به نظام جمهوري اسلامي را اعلام و با مقام معظم رهبري و آرمان‌هاي امام خميني (ره) تجديد بيعت مي‌کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06