پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

مردم چهارمحال و بختياري همواره پاي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايستاده‌اند

کد خبر: 73444 تاریخ انتشار: 1398/11/22
نمایش: 1958
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت ۲۲ بهمن و ياد و خاطره سردار شهيد سپهبد قاسم سليماني گفت: مردم اين استان در کنار ساير مردم ايران،همواره پاي آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامي ايران ايستاده‌اند.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در حاشيه راهپيمايي ۲۲ بهمن شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاکيد کرد: انقلاب اسلامي ايران، الگويي مناسب براي تمامي ملت‌هاي آزاده و آزادي‌خواهان جهان است.

وي افزود: علاوه بر برودت و سردي هوا در نقاط مختلف چهارمحال و بختياري اما حضور مردم اين استان در راهپيمايي ۲۲ بهمن تمامي نقشه‌هاي استکبار جهاني در آستانه برگزاري انتخابات دوم اسفند سال‌جاري  را خنثي کرد.

عباسي تصريح کرد:مردم چهارمحال و بختياري همچنين در روز جمعه دوم اسفند امسال با حضور گسترده خود در پاي صندوق‌هاي راي، بار ديگر به جهانيان ثابت مي‌کنند که در راه انقلاب اسلامي ايران ثابت قدم هستند.

وي به مناسبت چهلمين روز شهادت سردار شهيد سپهبد قاسم سليماني يادآور شد: استکبار جهاني در ۴۱ سال گذشته هيچگاه نتوانسته است، با ترور شخصيت‌هاي اثرگذار انقلاب اسلامي، به اهداف شوم خود برسد، بلکه با اين اقدام، مردم ايران محکم‌تر و استوارتر از قبل در صحنه ايستادند و با مقام معظم رهبري و آرمان‌هاي امام راحل تجديد بيعت کردند

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07