پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

انتخابات مجلس يازدهم در چهارمحال و بختياري وارد مرحله تبليغات نامزدها شد

کد خبر: 83449 تاریخ انتشار: 1398/11/24
نمایش: 2153
اخبار
انتخابات مجلس شوراي اسلامي در دوره يازدهم در چهارمحال و بختياري همزمان با سراسر کشور وارد مرحله تبليغات نامزدها شد و بر اساس قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي، تبليغات نامزدهاي انتخاباتي از بامداد روز پنجشنبه آغاز شد و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه يکم اسفند ادامه دارد.

رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه در همين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: در اجراي ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ماده ۴۰ آيين‌نامه اجرايي آن در خصوص زمان شروع و پايان فعاليت‌هاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات، فعاليت نامزدهاي تاييد صلاحيت شده از بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ راي يعني در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه يکم اسفند پايان مي‌يابد.

جعفر مرداني افزود: اسامي قطعي نامزدهاي انتخاباتي استان به فرمانداران چهار حوزه انتخابيه ارسال شده است و فرمانداران موظفند اين اسامي را به صورت آگهي به اطلاع عموم مردم برسانند.

وي با تاکيد بر رعايت قانون تبليغات انتخابات از سوي نامزدها و ستادهاي انتخاباتي آنها، تصريح کرد: عناوين و مصاديق تبليغات مجاز و غيرمجاز در اختيار نامزدهاي انتخاباتي و روساي ستاد تبليغاتي آنها قرار داده شده است و انتظار مي‌رود اين نامزدها نسبت به رعايت قانون التزام داشته باشند.

رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: احترام به منافع ملي و مصالح اسلامي، ترجيح مصالح عمومي به منافع شخصي و گروهي، احترام به قوانين و مقررات، همکاري با مجريان، رعايت انصاف در تبليغات، شفافيت مالي و اجتناب از زير سوال بردن دستاوردهاي نظام و رعايت اصول صداقت و قانون‌محوري از جمله عناوين قانوني تبليغات انتخاباتي به شمار مي‌رود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07