پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اختلاف نظر کارشناسي درباره يکي از محورهاي اردل رفع شود

کد خبر: 83478 تاریخ انتشار: 1398/11/29
نمایش: 1509
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: يک گروه‌کاري متشکل از معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري، ادارات‌کل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي، راه و شهرسازي، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، فرمانداري شهرستان کيار، منابع طبيعي و آبخيزداري، نماينده بازرسي و مشاوره طرح براي تعيين مسير تکميلي جديد جاده اردل – گورميزه – دوپلان تشکيل و بررسي شود.
اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در کارگروه اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اين گروه‌کاري، متخلف يا متخلفاني که نقشه مصوب راه را در اين طرح ناديده گرفته‌اند، شناسايي کند.

وي افزود: اين گروه‌کاري بايد نتيجه تعيين مسير جديد را اعلام و اداره‌کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري آن را دنبال کند.

عباسي همچنين تصريح کرد: تکميل زيرساخت‌هاي پيست‌هاي اسکي بارده در شهرستان بن و چلگرد در شهرستان کوهرنگ از طريق بخش خصوصي ضرورت دارد.

وي يادآور شد:در اين راستا، اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري بايد با کمک کارشناسان و وزارتخانه مربوطه طرحي کامل و جامع را براي پيست اسکي کوهرنگ تهيه و ارائه کند.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: آمادگي کمک به اجرا و تکميل زيرساخت‌هاي مربوط به پيست‌هاي اسکي بارده در شهرستان بن و چلگرد در شهرستان کوهرنگ از طريق اعتبارات تبصره ۱۹ و کمک‌هاي فني و اعتباري به بخش خصوصي وجود دارد.

عباسي تاکيد کرد: طرح‌هاي مهم اشتغال‌زاي داراي مطالعه و همگام با اهداف اقتصاد مقاومتي به عنوان طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي مطرح شود.

وي افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي طرح‌هاي پيشنهادي براي اقتصاد مقاومتي سال  ۱۳۹۹ را به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري ارايه کنند تا پس از جمع‌بندي‌هاي کارشناسي ليست نهايي اين طرح‌ها مشخص شود.

🔸براي تعيين مسير تکميلي جديد جاده اردل – گورميزه – دوپلان اختلاف نظرهاي کارشناسي بين ادارات کل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي چهارمحال و بختياري و راه و شهرسازي استان وجود داشت که قرار شد از طريق يک گروه کاري متخصص بررسي و رفع شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07