پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکنون ۵۷ درصد مردم چهارمحال و بختياري غربالگري شده‌اند

کد خبر: 93599 تاریخ انتشار: 1399/01/01
نمایش: 1888
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اين استان در يک مسير ترانزيتي قرار دارد، گفت: در روزهاي اخير با کاهش ۵۲ درصدي ورودي و کاهش ۵۰ درصدي خروجي خودرو از محورهاي مواصلاتي استان مواجه هستيم.
اقبال عباسي اول فروردين‌ماه در گفت‌وگوي زنده تلويزيوني با شبکه خبر با تشريح اقدامات صورت گرفته در راستاي اجراي طرح بسيج ملي مقابله با کرونا در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: حدود ۵۷ درصد مردم اين استان در راستاي اجراي اين طرح مورد غربالگري کرونا ويروس قرار گرفته‌اند.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: در راستاي اجراي طرج بسيج ملي مقابله با کرونا در استان ۱۲ کميته و چندين جلسه شوراي تأمين در همين راستا تشکيل شده است، قطعا وضعيت مطلوب اين استان در راستاي مقابله با شيوع کرونا ويروس مديون عمل به پروتکل‌هاي وزارت بهداشت و درمان است.

وي در ادامه با بيان اينکه چهارمحال و بختياري در وضعيت مطلوبي از نظر کنترل شيوع ويروس کرونا قرار دارد، خاطرنشان کرد: تصميمات ستادهاي استاني پيشگيري و مقابله با کرونا ويروس زماني مؤثر است که مردم همراهي لازم را با مسئولان داشته باشند، خوشبختانه مردم اين استان همراهي خوبي در اجراي مصوبات داشته‌اند.

عباسي با بيان اينکه چهارمحال و بختياري در يک مسير ترانزيتي قرار دارد، يادآور شد: در روزهاي اخير با کاهش ۵۲ درصدي ورودي، کاهش ۵۰ درصدي خروجي خودرو و کاهش ۴۶ درصدي تردد در محورهاي مواصلاتي استان مواجه هستيم، همچنين اصناف و بازاريان نهايت همکاري را در تعطيلي بازار داشتند.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: کادر درمان اين استان به صورت شبانه‌روزي در حال خدمت به مردم هستند، درخواست ما اين است که مردم با در خانه ماندن در کنترل اين ويروس مسئولان دانشگاه علوم پزشکي را ياري کنند.

وي تأکيد کرد: اميدواريم با هم‌افزايي دستگاه‌هاي اجرايي با محوريت دانشگاه علوم پزشکي و همراهي مردم با رعايت  پروتکل‌هاي بهداشتي اين ويروس را شکست دهيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07