پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کنترل مبادي ورودي چهارمحال و بختياري تشديد شد

کد خبر: 93601 تاریخ انتشار: 1399/01/02
نمایش: 2412
اخبار
 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در چهارمحال و بختياري هيچ‌گونه خدماتي از نظر گردشگري، اسکان به مسافران ارائه نمي‌شود.
معاون سياسي، امنيتي، اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري به همراه ، دادستان شهرکرد،فرماندار شهرستان شهرکرد، مديرعامل جمعيت هلال‌احمر چهارمحال و بختياري و جمعي از مسئولان استاني از محل پست کنترل و غربالگري خودروهاي ورودي و خروجي به استان در پليس‌راه سه‌راهي فرخشهر بازديد به عمل آورند.

جعفر مرداني در حاشيه اين بازديد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري اظهار کرد: باتوجه به درخواست استاندار براي تشديد کنترل بر روي ورودي‌ها و خروجي‌هاي استان همراه با جمعي از مسئولان استاني در اين محل براي نظارت بر روند انجام کار حاضر شديم.

معاون سياسي، امنيتي، اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: مسافران غيربومي توسط نيروهاي مستقر در پست کنترل و غربالگري کرونا ويروس در ورودي هاي استان راهنمايي و با تکريم برگشت داده مي‌شوند.

وي تأکيد کرد: به مسافران اعلام مي‌شود در چهارمحال و بختياري هيچ‌گونه خدماتي از نظر گردشگري، اسکان ارائه نخواهد شد و توصيه مي‌شود مردم در زمان تعطيلات براي جلوگيري از شيوه اين ويروس در خانه‌ها بمانند.

🔸در ادامه عبدالعي ارژنگ فرماندار شهرکرد اظهار کرد: از خودروهاي پلاک غيربومي که قصد ورود به چهارمحال و بختياري را دارند مدارک احراز هويت درخواست مي‌شود، در صورتي که اين افراد غيربومي باشند از ورود آن‌ها به استان جلوگيري خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07