پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري:مشکلات بيمارستان پارسيان شهرکرد رفع مي‌شود

کد خبر: 93610 تاریخ انتشار: 1399/01/05
نمایش: 2312
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بيمارستان پارسيان به عنوان تنها بيمارستان بخش خصوصي استان با مشکلاتي مواجه است که براي رفع آن در سريع‌ترين زمان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ايم.

اقبال عباسي عصر سه‌شنبه در حاشيه ديدار از بيمارستان خصوصي پارسيان با قدرداني از کارد درمان، پزشکان و پرستاران اين بيمارستان، اظهار داشت: اين بيمارستان ۲۴ تخت از  ۱۰۰ تخت خود را براي پذيرش بيماران مبتلا به ويروس کرونا اختصاص داده که ارزشمند و قابل تقدير است.

وي ادامه داد: اين بيمارستان به تازگي با پروانه بهره‌برداري موقت فعاليت خود را آغاز کرده است که همين موضوع مشکلاتي در خصوص بيمه و تهيه دارو را براي بيمارستان ايجاد کرده است که براي رفع آن ،پيگيري پروانه بهره‌برداري در اولويت دانشگاه علوم پزشکي استان قرار مي‌گيرد.

عباسي تصريح کرد: آبرساني، روشنايي و آسفالت محوطه بيمارستان نيز از ديگر نيازهاي اين بيمارستان است که با هماهنگي با دستگاه‌هاي خدمات‌رسان به زودي انجام مي‎شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه کادر درمان با ايثارگري خود نقش مهمي در حفط سلامت مردم برعهده دارند، افزود: از پرسنل بيمارستان‌هاي دولتي و به ويژه بخش خصوصي که اعلام آمادگي براي پذيرش و خدمات‌رساني به بيماران کرونايي داشته‌اند قدرداني مي‌کنم.

عباسي در ادامه با بيان اينکه سياست کلي دولت، حمايت از بخش خصوصي است، تصريح کرد: اگر از بخش خصوصي حمايت نکنيم، به بخش دولتي، فشار مضاعفي وارد مي شود و سرمايه‌گذاري‌ ديگري در اين حوزه انجام نمي‌گيرد.
وي افزود: اعتقاد داريم که بخش خصوصي را به گونه اي حمايت کنيم که احساس نکند دولت، رقيب آن است بلکه دولت، با او همراه است و بايد بتوانيم فضايي ايجاد کنيم که خريد راهبردي خدمات با رقابت بخش خصوصي، شکل بگيرد و سرمايه‌گذاري در اين بخشش تقويت شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07