پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خبر داد:

جريمه ۵۰۰ هزار توماني ۹۲ خودرو در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 93635 تاریخ انتشار: 1399/01/11
نمایش: 2128
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مجموعا در راستاي اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي در استان ۴۵۶ واحد صنفي متخلف پلمپ، ۹۲ خودرو مشمول جريمه نقدي ۵۰۰ هزارتوماني و ۶ خودرو نيز توقيف شده است.
اقبال عباسي يازدهم فروردين‌ماه در جلسه نشست نماينده ولي‌فقيه و ائمه جمعه با مسئولان استاني به صورت ويدئو کنفرانس با اشاره به اجراي طرح فاصله‌گذاري در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: در راستاي اجراي اين طرح هرگونه تجمع و حضور در مراکز تفريحي، توريستي، اقامتي، پارک‌ها، بوستان‌ها، فضاهاي سبز، بلوارها و حاشيه رودخانه‌ها ممنوع است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: شهرداري‌ها، دهياري‌ها نيز بايد ورودي و خروجي اين مکان‌ها را مسدود و همچنين بايد فضا را براي هرگونه اسکان موقت غيرممکن کنند.

وي با تأکيد بر اينکه هرگونه تردد براي افراد غيربومي در بين شهرستان‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: ايست و بازرسي در مبادي ورودي و خروجي هر شهرستان در روز ۱۲ و ۱۳ فروردين‌ماه با شدت بيش‌تري انجام شود.

وي اضافه کرد : در روز گذشته در ورودي استان ۷۸.۴ درصد کاهش، در خروجي استان ۸۱.۸ درصد کاهش و تردد کل محور هاي استان ۶۳.۵ درصد کاهش نسبت به مشابه سال قبل مواجه بوديم.

عباسي با بيان اينکه در ۲۹ نقطه ورودي و خروجي چهارمحال و بختياري نيروهاي انتظامي و در ۱۲ نقطه نيروهاي بسيج بر تردد خودروها نظارت مي‌کنند، توضيح داد: مجموعا يک‌هزار و  ۵۹۸ نيرو در سه شيفت بر امر کنترل ورود و خروج خودروها نظارت دارند.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: مجموعا در راستاي اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي در استان ۴۵۶ واحد صنفي پلمپ، ۹۲ خودرو مشمول جريمه نقدي ۵۰۰ هزارتوماني و ۶ خودرو نيز توقيف شده است.

وي در پايان با اشاره به کاهش ۳۵ درصدي مصرف بنزين از زمان اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي در چهارمحال و بختياري، عنوان کرد: همچنين تاکنون ۹۳.۴ درصد جمعيت استان تحت غربالگري کرونا ويروس قرار گرفته‌اند و اين رتبه دوم در اين خصوص را در کشور به خود اختصاص داده است.

عباسي در پايان با اشاره به نحوه به خاکسپاري افراد فوت شده بر اثر کرونا ويروس، تصريح کرد: اقدامات و تجهيزات لازم براي اين امر براي متوليان و گروه‌هاي داوطلب فراهم شود و تمامي مراحل با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي صورت بگيرد.

لازم به ذکر است، فرمانداران و شهرداران در اين جلسه به صورت ويدئو کنفرانس حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07